Facebook a lansat în Statele Unite un serviciu de cadouri prin care utilizatorii vor putea cumpăra și trimite produse către prieteni de pe site-ul rețelei de socializare, care încearcă să dezvolte noi surse de venituri, transmite Bloomberg.
Serviciul de cadouri va fi disponibil inițial în Statele Unite, iar magazinul online va oferi pentru început câteva sute de produse de la companii care au încheiat parteneriate cu Facebook, precum Starbucks, a anunțat joi seară compania.
Facebook, care a cumpărat în acest an aplicația de cadouri Karma, va împărți o parte din venituri cu partenerii.
Rețeaua de socializare mizează pe evenimente și ocazii precum zilele de naștere și sărbătorile pentru a promova serviciul de cadouri.
Serviciul „Facebook Gifts” (cadouri – n.r.) permite achitarea imediată a contravalorii produselor sau plata mai târziu, când se apropie data livrării. Destinatarii își pot personaliza cadoul sau pot cere schimbarea cu alt produs disponibil pe magazinul Facebook. Cadoul poate fi afișat pe pagina destinatarului sau poate fi trimis sub forma unui mesaj privat.